Opłaty za studia i faktury

Zarządzenia:

Faktura za studia

Faktury za studia (czesne, opłatę rekrutacyjną, legitymację ELS itd.) wystawiane będą w przypadku złożenia wniosku o wydanie faktury:

  • na zakład pracy/firmę z podaniem numeru NIP,
  • imiennej na studenta.
Wzór wniosku o wystawienie faktury z zaznaczonymi polami, które należy wypełnić

Przed dokonaniem płatności student powinien zdeklarować czy faktura ma być imienna, czy wystawiona na zakład pracy/firmę.

Po wybraniu opcji faktury imiennej nie będzie możliwości zmiany na firmę/zakład pracy.

Przed wpłatą możliwe jest otrzymanie faktury proformy również na wniosek studenta.

W przypadku już zawartych umów dwustronnych nadal istnieje możliwość ich aneksowania w przypadku, gdy potrzebna będzie faktura wystawiona na firmę /zakład pracy.

Zawarte już umowy trójstronne również pozostają aktualne.

W każdym przypadku i każdorazowo, należy dostarczyć wypełniony wniosek o wydanie faktury do Centrum Obsługi Studenta drogą elektroniczną, wysłać pocztą tradycyjną lub w razie konieczności przynieść osobiście.

Druki wniosku o wydanie faktury oraz aneks do umowy można znaleźć na stronie Centrum Obsługi Studenta w zakładce Druki.

Spis zaznaczonych na obrazku powyżej pól obowiązkowych, które należy wypełnić na wniosku o wydanie faktury:

  • nazwisko i imię,
  • adres,
  • nr telefonu,
  • kierunek,
  • nr albumu,
  • studia: niestacjonarne/podyplomowe (niepotrzebne skreślić),
  • wniosek o wydanie faktury: faktury VAT/faktury VAT proforma (niepotrzebne skreślić),
  • za semestr,
  • rok akademicki,
  • semestr letni/zimowy (niepotrzebne skreślić),
  • rodzaj faktury: imienna/na zakład pracy/trójstronna (nr umowy z dnia) – (niepotrzebne skreślić);
  • dane nabywcy:
    • imię i nazwisko
    • adres,
    • NIP (nieobowiązkowy),
  • odbiorę osobiście/wysłać na adres (wpisać adres do wysyłki) – (niepotrzebne skreślić),
  • podpis wnioskodawcy,
  • data i podpis osoby przyjmującej wniosek.