Zarządzenia:
- Zarządzenie Rektora Politechniki Opolskiej z dnia 31 maja 2022 r. w sprawie opłat za usługi edukacyjne świadczone przez Politechnikę Opolską na studiach rozpoczynających się w roku akademickim 2022/2023.
- Zarządzenie Rektora Politechniki Opolskiej z dnia 11 lipca 2022 r. w sprawie zasad pobierania oraz warunków i trybu zwalniania z opłat za usługi edukacyjne na studiach pierwszego i drugiego stopnia, jednolitych studiach magisterskich oraz studiach podyplomowych i innych formach kształcenia w Politechnice Opolskiej. [PDF, 104 KB]
- Zarządzenia nr 50/2021 z dnia 31 maja 2021 r. w sprawie opłat za usługi edukacyjne świadczone przez Politechnikę Opolską na studiach rozpoczynających się w roku akademickim 2021/2022 i innych pobieranych opłat.
- Załącznik do zarządzenia nr 50/2021 Rektora PO. [PDF, 133 KB]
- Zarządzenie nr 28/2021 z dnia 31 marca 2021 r. w sprawie zasad pobierania oraz warunków i trybu zwalniania z opłat za usługi edukacyjne na studiach pierwszego i drugiego stopnia, jednolitych studiach magisterskich oraz studiach podyplomowych i innych formach kształcenia w Politechnice Opolskiej. [PDF, 185 KB]
- Zarządzenie nr 43/2020 Rektora Politechniki Opolskiej z dnia 15 maja 2020 r. w sprawie opłat za usługi edukacyjne świadczone przez Politechnikę Opolską na studiach rozpoczynających się w roku akademickim 2020/2021 i innych pobieranych opłat.
- Zarządzenie nr 42/2020 Rektora Politechniki Opolskiej z dnia 15 maja 2020 r. zmieniające zarządzenie w sprawie warunków i trybu zwalniania z opłat za usługi edukacyjne na studiach pierwszego i drugiego stopnia, jednolitych studiach magisterskich oraz studiach podyplomowych i innych formach kształcenia w Politechnice Opolskiej. [PDF, 92 KB]
- Zarządzenie nr 70/2019 Rektora Politechniki Opolskiej z dnia 26 listopada 2019 r. w sprawie warunków i trybu zwalniania z opłat za usługi edukacyjne na studiach pierwszego i drugiego stopnia, jednolitych studiach magisterskich oraz studiach podyplomowych i innych formach kształcenia w Politechnice Opolskiej. [PDF, 3 MB]
Faktura za studia
Faktury za studia (czesne, opłatę rekrutacyjną, legitymację ELS itd.) wystawiane będą w przypadku złożenia wniosku o wydanie faktury:
- na zakład pracy/firmę z podaniem numeru NIP,
- imiennej na studenta.

Przed dokonaniem płatności student powinien zdeklarować czy faktura ma być imienna, czy wystawiona na zakład pracy/firmę.
Po wybraniu opcji faktury imiennej nie będzie możliwości zmiany na firmę/zakład pracy.
Przed wpłatą możliwe jest otrzymanie faktury proformy również na wniosek studenta.
W przypadku już zawartych umów dwustronnych nadal istnieje możliwość ich aneksowania w przypadku, gdy potrzebna będzie faktura wystawiona na firmę /zakład pracy.
Zawarte już umowy trójstronne również pozostają aktualne.
W każdym przypadku i każdorazowo, należy dostarczyć wypełniony wniosek o wydanie faktury do Centrum Obsługi Studenta drogą elektroniczną, wysłać pocztą tradycyjną lub w razie konieczności przynieść osobiście.
Druki wniosku o wydanie faktury oraz aneks do umowy można znaleźć na stronie Centrum Obsługi Studenta w zakładce Druki.
Spis zaznaczonych na obrazku powyżej pól obowiązkowych, które należy wypełnić na wniosku o wydanie faktury:
- nazwisko i imię,
- adres,
- nr telefonu,
- kierunek,
- nr albumu,
- studia: niestacjonarne/podyplomowe (niepotrzebne skreślić),
- wniosek o wydanie faktury: faktury VAT/faktury VAT proforma (niepotrzebne skreślić),
- za semestr,
- rok akademicki,
- semestr letni/zimowy (niepotrzebne skreślić),
- rodzaj faktury: imienna/na zakład pracy/trójstronna (nr umowy z dnia) – (niepotrzebne skreślić);
- dane nabywcy:
- imię i nazwisko
- adres,
- NIP (nieobowiązkowy),
- odbiorę osobiście/wysłać na adres (wpisać adres do wysyłki) – (niepotrzebne skreślić),
- podpis wnioskodawcy,
- data i podpis osoby przyjmującej wniosek.